שיפוץ בניינים ישנים

ורד רפאל טכנולוגיות בע"מ

צריכים חומרי גלם לשיפוץ מבנה ישן? אתם במקום הנכון!

עבודות שיפוצים למבנה ישן כוללות שימוש במגוון חומרי גלם לעבודות כמו טיח, שליכט, צבע וחומרי גבס. בנוסף לכך יש צורך בשימוש בחומרי איטום לקירות החיצוניים והפנימיים. על מנת ליצור מבנה עם חזות יפה ואחידה, מומלץ ליישם על גבי קירות החוץ של המבנה חיפויים דקורטיביים. היום אפשר למצוא מגוון רחב של חומרי שיפוץ בניינים ישנים לקירות חיצוניים, כאשר רובם מיוצר מחומרים ידידותיים לסביבה ועומדים בתקנים בטיחותיים מחמירים ביותר. אם בעבר חיפויים למבנה היו מהווים סכנה בטיחותית לדיירי המבנה ולעוברים ושבים, היום חומרי הגלם הם איכותיים הרבה יותר וקל משקל, מה שמהווה סיכון נמוך יותר לפגיעה בעוברי אורח.

חומרים קלים לחיפוי קירות חיצוניים

היום אפשר לשפץ מבנה ישן בצורה קלה יותר ובשימוש חומרי גלם קלי משקל, המשפרים את יכולות השינוע וההובלה של חומר הגלם לאתר הבנייה שלכם. אתם חוסכים בדרך זו שירותי שינוע מורכבים ויכולים להתמודד גם עם העמסה פשוטה יותר של חומר הגלם על גבי מנופי הרמה. מלבד זאת, העובדים שלכם לא יצטרכו להתמודד עם עבודות סבלות מורכבות בעת עבודות החיפוי של המבנה ויוכלו לבצע שינוע והעמסה בצורה מהירה יותר.

חיפויים עם תו תקן בינלאומי

בחירת חומרי גלם לשיפוץ בניינים ישנים צריכה להתאים גם לתקנים הבין לאומיים הקיימים היום לעבודות בנייה. כאן באתר תוכלו למצוא סוגים שונים של חיפויי קירות חיצוניים ופנימיים באיכות גבוהה מאוד העומדים בתקנות מחמירות ביותר, בין לאומיות וישראליות במטרה לשמור על בטיחות מלאה בעת עבודות השיפוץ של מבנים ישנים של עובדים ודיירים הגרים במבנה או שוהים בו ביום יום. חומרי הגלם המוצעים לכם באתר מתאימים לחידוש מבנים ציבוריים, פרטיים או מבנים מסחריים ויכולים לעשות את השינוי המיוחל במבנה בתהליך יישום מהיר ויעיל במיוחד ובהשקעה כלכלית נמוכה יחסית לשיפוץ מאסיבי של קירות החיצוניים של המבנה שלכם.

ייבוא חומרים לשיפוץ בניינים ישנים

לקבלת מידע נוסף על שירותי ייבוא של חומרי גלם לשיפוץ בניינים ישנים, צרו קשר עם חברת ורד רפאל טכנולוגיות בע"מ המציע לכם מגוון רחב של חומרי גלם לחיפויים חיצוניים ופנימיים למבנה. החברה מייבאת את חומרי הגלם לישראל ומשווקת אותם במחירים ללא תחרות.