חיפוי אבן חוץ

ורד רפאל טכנולוגיות בע"מ

אילו חיפויים מתאימים לעיצוב אבן טבעית?

עיצוב מבנה עם חיפויים של אבן טבעית הוא אחד העיצובים הנפוצים בישראל ובעיקר בערים כמו ירושלים, מודיעין וצפת. השימוש באבן טבעית לעיצוב המבנה מקנה למבנה מראה ייחודי ועתיק וברוב המקרים גם מעלה את ערך המבנה. על מנת ליצור עיצוב חיפוי אבן חוץ ללא השקעה גדולה, ניתן להשתמש בחומרי גלם תחליפיים לאבן טבעית. אז איך עושים זאת ואילו חומרי גלם כדאי להשתמש? אחד מחומרי הגלם הנפוצים ביותר כתחליף לאבן טבעית, הוא הסמארט סטון. זהו חומר גלם ייחודי המשלב בתוכו מספר חומרי גלם מוכרים לעבודות בנייה כמו חול קוורץ וצמנט לבן.

חיפוי אבן חוץ לבית ולבניין

שימוש בחומרי גלם תחליפיים לחיפוי אבן חוץ לבית ולבניין מאפשר לכם לחסוך בצורה משמעותית בהוצאה על שיפוץ או בנייה של המבנה. חזות המבנה צריכה להיות מושלמת ולכן חשוב להשתמש בחומרי גלם באיכות גבוהה. היום אפשר למצוא חומרים איכותיים לא פחות מאבן טבעית, הנשמרים היטב לשנים רבות והתחזוקה והניקוי שלהם אף יותר קלה מאבן טבעית. ניתן לבחור את העיצוב המועדף עליכם וליצור חיפוי מרהיב ויוקרתי על פי העדפות של הלקוח שלכם. כאשר אתם עובדים עם ספק מקצועי לחומרי גלם לחיפוי מבנים, אתם מנגישים ללקוחות שלכם עיצובים חדשים וייחודיים לאבן טבעית במגוון צבעים לחיפוי קירות חיצוניים או פנימיים.

איך מתבצע תהליך חיפויי הקירות?

בשונה משימוש בחומרי קרמיקה ואבן, כאשר אתם משתמשים בחיפוי קירות חוץ כמו הסמארט סטון, אתם נהנים מעבודה יעילה ומהירה יותר. תהליך יישום של אריחי החיפוי הוא מובנה וניתן לכם הסבר מפורט כיצד לעשות זאת מהחברה היבואנית של המוצר. בנוסף לכך, תהליך השינוע יהיה פשוט יותר מכיוון שחומרי הגלם הם קלי משקל ביחס לאבן טבעית. המשקל הקל של חומר הגלם גם מספק לכם פתרון טוב יותר לשמירה על בטיחות העובדים ובטיחות האנשים המשתמשים במבנה בטווח הארוך, למקרה של נפילת אריחים במקרים קיצוניים.

חיפוי אבן חוץ במחיר מעולה!

לקבלת הצעת מחיר משתלמת במיוחד לשימוש בחיפוי אבן חוץ, צרו קשר עם חברת ורד רפאל טכנולוגיות בע"מ המובילה בישראל את תחום הייבוא של חומרי גלם לחיפוי קירות חיצוניים ומציע לכם מגוון עצום של דגמים וצבעים בדמוי אבן טבעית.