חיפוי מבנה חיצוני

ורד רפאל טכנולוגיות בע"מ

חומרי גלם לחיפוי המבנה – מה מומלץ ואילו עיצובים קיימים?

אם אתם נמצאים לקראת עבודות שיפוץ של מבנה ישן או בנייה חדשה ומעוניינים לבחור את העיצוב לחיפוי מבנה חיצוני, כדאי שתכירו את חומרי הגלם הנפוצים ביותר היום. בין חומרי הגלם המתקדמים ביותר לפרויקטים של חיפוי מבנים, אפשר למצוא את אריחי הסמארט סטון ואת אריחי הפבקר. אילו אריחים המיוצרים בתהליכי ייצור חדשניים, עשויים מחומרי גלם באיכות מעולה וידידותיים לסביבה. בנוסף לכך, חומרי הגלם עומדים בסטנדרטים גבוהים במיוחד ועם תו תקן ISO הבין לאומי. באמצעות חיפויים איכותיים ניתן להגביר בידוד תרמי, לספק בידוק אקוסטי ברמה גבוהה ולשפר בצורה מהירה חזות של בניין או מבנה ישן.

חיפוי מבנים למבנים מסחריים ועסקיים

קיבלתם הצעה לבצע עבודות חיפוי מבנים למבנים עסקיים או מסחריים? רוצים להציע ללקוח שלכם דגמים מיוחדים ויוקרתיים? באמצעות חומרי הגלם סמארט סטון, פבקר או רוק סטון תוכלו להתאים ללקוח שלכם חיפוי איכותי במיוחד ובעיצובים מותאמים אישית לצרכים שלו. חיפויי הרוק סטון למשל מתאים גם לאלמנטים מורכבים ומעוגלים ויכול לספק פתרון יעיל גם לאדריכלות מודרנית ייחודית, הדורשת התאמה מדויקת של חומר הגלם למבנה החיצוני של הבניין.

חיפוי חוץ של מבנים איכותי

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לבדוק בעת הזמנה של אריחים לחיפוי חוץ של מבנים הוא רמת העמידות של חומר הגלם נגד פגעי מזג האוויר. מלבד בידוד תרמי ואקוסטי למבנה, אריחי החיפוי לקירות החיצוניים צריך לעמוד בפני רטיבות, לחות, בקטריות שונות וקרני שמש חזקות. בנוסף לכך, הצבע של החיפוי צריך להיות עמיד בפני קרני שמש חזקות מבלי להפוך לדהוי עם הזמן. זאת ניתן לעשות רק עם אריחים חדשניים ומתקדמים כמו אריחי החיפוי המוצעים לכם כאן באתר. תוכלו להזמין דרך האתר כל כמות של אריחים הנדרשת לכם ולהנות משירותי הובלה ושינוע עד לאתר העבודות.

הזמנת אריחים לחיפוי מבנה חיצוני

לקבלת פרטים נוספים על אריחים איכותיים לחיפוי מבנה חיצוני, צרו קשר עם חברת ורד רפאל טכנולוגיות בע"מ הנחשבת לאחת החברות היבואניות הטובות ביותר בתחום האריחים לחיפויי של מבנים. צוות החברה זמין עבורכם דרך האתר וישמח לסייע לכם בתהליך בחירת האריחים הנדרשים לפרויקט שלכם.