חיפוי קירות חיצוניים

ורד רפאל טכנולוגיות בע"מ

מנהלים פרויקט לחידוש מבנה? צריכים חומרי גלם לחיפוי?

החלק החזותי החשוב ביותר בכל פרויקט של חידוש מבנה ישן הוא חיפוי המבנה. באמצעות שימוש באריחים איכותיים לחיפוי קירות חיצוניים, ניתן להביא לחידוש אופטימלי של מבנה יש ולהעניק לו מראה של מבנה שזה עתה נבנה. אין זה דורש עבודה מורכבת או בנייה מחדש של הקירות החיצוניים. ניתן לבצע זאת ב-2 שלבים בלבד – שלב ראשון של הסרת החיפוי הקיים ואיטום הקירות החיצוניים של המבנה והשלב השני של התקנת החיפויים על גבי הקירות.

חיפוי קירות חיצוניים וחידוש חזית הבניין

עבודות לחיפוי קירות חיצוניים וחידוש חזית הבניין מספקות מענה יעיל ומהיר לעבודות שיפוצים. דיירים המשלמים על שיפוץ הבניין מעוניינים בתהליך מהיר וללא עיכובים ובעיקר תהליך שקט אשר אינו מפריע להתנהלות היום יומית שלהם. אם בעבר תהליכי שיפוץ חיצוני של מבנים היו נמשכים זמן רב וגורמים לרעש ומפגע לדיירים בבניין, היום ניתן לעשות זאת בתהליך שקט יותר ובאמצעות חומרי גלם קלי משקל. אחד מחומרי הגלם הפופולריים ביותר לביצוע עבודות שקטות הוא חומר הגלם סמארט סטון העשוי מחומרי גלם ידידותיים לסביבה ומאפשר שינוע והעמסה של האריחים בצורה קלה. התקנת אריחי הסמארט סטון מתבצעת בצורה שקטה וללא צורך בקידוחים או דפיקות בקירות החיצוניים של המבנה.

תכנון עבודת החיפוי ובחירת החומרים

על מנת שתוכלו לקדם את תהליך עבודות חיפוי קירות חיצוניים, אתם צריכים שיהיה לכם ספק קבוע לכל חומרי הגלם הטובים ביותר בשוק היום. ספק קבוע יאפשר לכם לקדם את תוכנית ביצוע החיפוי וינגיש לכם מגוון רחב של עיצובים לשדרוג החלק החיצוני של המבנה. דרך האתר תוכלו להנות ממחירים משתלמים במיוחד של חומרי גלם באיכות גבוהה, עם שירותי שינוע מתקדמים עד לאתר העבודות שלכם. המוצרים המוצעים לכם באתר מיובאים מהמפעלים הגדולים בישראל ועומדים בתקני בטיחות מחמירים.

הזמנת אריחים לחיפוי קירות חיצוניים

רוצים לדעת עוד על חומרי גלם לחיפוי קירות חיצוניים? מעוניינים בעיצוב מסוים לשדרוג חיצוני של מבנה ישן? זה הזמן ליצור קשר עם חברת ורד רפאל טכנולוגיות בע"מ הנחשבת לאחת החברות המובילות בתחום הייבוא של חומרי חיפוי לקירות ומציעה לכם טווח מחירים רחב של אריחים בעיצובים מרהיבים ומיוחדים.