בריקים לעיצוב הבית

ורד רפאל טכנולוגיות בע"מ

רוצים לעצב את פנים וחוץ הבית? הגעתם למקום הנכון!

אחת הדרכים המשתלמות ביותר לעיצוב חיצוני או פנימי של בית הוא בשימוש של חיפויים ובריקים מעוצבים. אם בעבר היה צריך להשקיע כספים רבים לצורך שיפוץ חיצוני או פנימי של מבנה, היום אפשר להתקין באופן עצמאי בריקים לעיצוב הבית בהשקעה יחסית קטנה ובהתאמה מדויקת לתקציב שלכם. אז אילו בריקים מומלץ ואיך כדאי לבצע את ההזמנה? במקום לחפש בריקים פשוטים אשר אינם עמידים בפני פגעי מזג האוויר, תוכלו להזמין בריקים באיכות גבוהה מאוד מספק מקצועי וותיק המייבא אותם לישראל. רמת הבריקים היא גבוהה מאוד וניתן למצוא את חומרי הגלם הפופולריים ביותר היום בתחום הבנייה כמו אריחים מסוג סמארט סטון ואריחים מסוג מרבל ופבקר.

חיפוי ועיצוב עם קיר בריקים

כאשר אתם בוחרים בחיפוי ועיצוב עם קיר בריקים, אתם נהנים מ-2 יתרונות מרכזיים: עיצוב חדש ויוקרתי למבנה ובידוד אקוסטי ותרמי ברמה גבוהה מאוד. בדרך זו ניתן לחסוך בצורה משמעותית בהוצאות החשמל בתוך המבנה לחימום וקירור וליצור סביבה טובה יותר לעבודה עם מוצר איכותי למניעת רעש המגיע מאתרי בנייה או שכנים הגרים בסמוך אליכם. תהליך העיצוב של הקירות החיצוניים או הפנימיים של המבנה שלכם הוא פשוט ונגיש מאוד והוא מתחיל עם בחירת העיצוב המועדף עליכם, הצבע הרצוי לכם ומספר הבריקים הנדרשים לביצוע העבודה.

מה המחיר לבריקים לעיצוב בית?

המחיר לבריקים לעיצוב הבית נקבע על פי סוג חומר הגלם ממנו עשויים הבריקים ומכמות הבריקים הנדרשת לכם. ניתן להזמין את הבריקים עם שירות הובלה ושינוע עד לבית שלכם ולבצע את יישום הבריקים באופן עצמאי או עם אנשי מקצוע מנוסים בתחום. הבריקים יכולים להגיע גם בגדלים שונים ובחיתוכים שונים בהתאם למבנה שלכם. במידה והמבנה אינו אחיד או סימטרי, ניתן יהיה לחתוך את האריחים בהתאמה מדויקת למבנה החיצוני או הפנימי של הבית.

הזמנת טלפונית לבריקים לעיצוב הבית

רוצים להזמין בריקים לעיצוב הבית? לא יודעים איזה עיצוב יתאים ביותר לבית שלכם? זה הזמן ליצור קשר עם חברת ורד רפאל טכנולוגיות בע"מ המייבאת לישראל את האריחים הטובים ביותר לעבודות חיפוי מבנים ומציע לכם שירות הובלה ושינוע מקצוע עד לבית שלכם לכל סדר גודל של הזמנה.