חיפוי בניינים באלומיניום

ורד רפאל טכנולוגיות בע"מ

איך מתבצע חיפוי קירות באלומיניום והאם זה מומלץ?

שימוש באריחים לחיפויי מבנים מאפשר לבודד טוב יותר את המבנה מבחוץ ולשמור טוב יותר על הקירות הפנימיים של המבנה. אחד החיפויים המוצעים לכם היום לקירות חיצוניים למבנים הוא חיפוי העשוי אלומיניום. אם אתם נמצאים לקראת סיום פרויקט בנייה או בתהליכי תכנון פרויקט בנייה חדשה, זה הזמן שלכם לבחור את סוג החיפוי לקירות החיצוניים. באמצעות חיפוי בניינים באלומיניום ניתן לקבל גמישות עיצובית מרבית לכל פרויקט בנייה עם פשטות התקנה שתקל את תהליך עבודות החיפוי של המבנה. חומר האלומיניום מגיע עם יתרונות רבים ובמאמר הבא תוכלו להכיר את האופציות שלכם לחיפוי מבנה חדש או מבנה בתהליך חידוש.

היתרונות של חיפוי מבנים מאלומיניום

חומר האלומיניום הוא אחר מחומרי הגלם הנפוצים בעולם והוא משמש למגוון רחב של אלמנטים לבנייה ולשיפוצים. ניתן לראות את חומרי האלומיניום במסגרות של דלתות כניסה, חלונות ומעקות. בנוסף לכך ניתן למצוא את חומר האלומיניום באריחים לחיפוי מבנים. השימוש בחיפוי מבנים מאלומיניום מאפשר לכם לבצע את העבודה בצורה מהירה וקלה יותר ולשמור מראה המבנה לשנים רבות. האלומיניום עמיד במיוחד כנגד חלודה, עובש ורטיבות ואינו מאבד מהצבע שלו גם מול קרני השמש החזקות שיש בישראל. בזכות משקלו הנמוך, ניתן לעבוד עם חומר אלומיניום בצורה קלה יותר ולשנע אותו באופן נוח ובטוח לאתר העבודות שלכם.

הרכבת חיפוי מבנים מתקדם מאלומיניום

בכדי לייצר חיפויים בעיצובים בהתאמה אישית, יש לבצע כיפוף וחיתוך של חומר הגלם וזאת מבצעים לאחר תכנון החיפוי החיצוני. אתם מספקים ללקוח שלכם מספר אופציות כאשר אחת האופציות לחיפוי תהיה קסטות של אלומיניום, הניתן לביצוע על ידי בניית פיגומים מסביב למבנה. יישום של חיפוי מבנים מתקדם מאלומיניום יתבצע רק לאחר איטום חיצוני של המבנה והוא הינו מהווה תחליף בפני עצמו לאיטום הקירות החיצוניים של המבנה הנמצא בתהליכי בנייה או שיפוצים.

הזמנת קונסטרוקציה לחיפוי בניינים באלומיניום

להזמנה של קונסטרוקציה איכותית לחיפוי בניינים באלומיניום, צרו קשר עם חברת ורד רפאל טכנולוגיות בע"מ המייבאת לישראל מגוון רחב של חומרי גלם לחיפוי קירות פנימיים וחיצוניים. צוות החברה זמין עבורכם דרך מספר הטלפון המופיע באתר והוא ישמח לסייע לכם בבחירת העיצוב של קונסטרוקציית החיפוי למבנה שלכם.