חיפוי אבן טבעית

ורד רפאל טכנולוגיות בע"מ

מתכננים פרויקט בניה חדש? מחפשים אריחים לחיפוי?

אחד העיצובים המיוחדים ביותר למבנים הוא חיפוי אבן טבעית והיום ניתן למצוא חומרי גלם מגוונים המדמים את חיפוי האבן הטבעית. חומרי הגלם הם קלים יותר לשימוש מאשר אבן טבעית ומאפשרים עבודת שינוע פשוטה יותר לאתר הבנייה שלכם. בין חומרי הגלם הנפוצים ביותר בעשור האחרון עם עיצוב של אבן טבעית הוא הסמארט סטון. חיפוי הסמארט סטון מגיע בעיצובים מרהיבים ובצבעים מגוונים ואפשר למצוא אותו בעיצובים מיוחדים של אבן טבעית. ניתן ליישם אותו בצורה קלה והיישום של שקט ומתאים לעבודות חידוש של מבנים ישנים קיימים.

תכנון חיפוי קיר אבן טבעית

על מנת ליצור מבנה יפה עם חזית מיוחדת ומרשימה, חשוב לבצע תכנון מעמיק של חיפוי הקיר החיצוני. הקיר החיצוני של כל מבנה הוא הדבר הראשון שרואים כאשר מגיעים למבנה ולכן ישנה חשיבות רבה בבחירת העיצוב ועבודת התכנון. אז איך בוחרים חיפוי קיר אבן טבעית ומה הצבע הפופולרי ביותר? אחד הצבעים הפופולריים ביותר לאבן הטבעית הוא צהבהב לבן. זהו הצבע המתאים ביותר לאבן טבעית ולכן הוא מומלץ ביותר. עם זאת, ניתן למצוא גם עיצובים מהממים בצבעי חום בהיר או ככה ובצבעים אפורים. מכיוון שהחיפויים מותקנים על גבי קירות חיצוניים, לא ניתן לדעת האם אלה חיפויים תחליפיים לאבן או האם זו אבן אמיתית.

תחליפים איכותיים לאריחי אבן טבעית

התחליפים לאריחי אבן טבעית העשויים מחומר סמראט סטון הגיעו לארץ לפני יותר מעשור ונחשבים היום לפופולריים במיוחד לעבודות בנייה וחידוש מבנים. דרך האתר תוכלו להזמין את אריחי הסמארט סטון המועדפים עליכם עם העיצוב המתאים ביותר למבנה. תהליך ההזמנה מתבצע בצורה קלה ופשוטה דרך הטלפון בהתאמה מדויקת למספר האריחים הנדרשים לכם. חומרי הגלם המוצעים לכם באתר עומדים בתקנות המחמירות ביותר לעבודות בנייה ובעלי תו התקן ISO הבין לאומי.

חברה לייבוא חיפוי אבן טבעית

לקבלת פרטים נוספים על אריחים איכותיים לחיפוי אבן טבעית, צרו קשר עם חברת ורד רפאל טכנולוגיות בע"מ המייבאת לישראל אריחים איכותיים ממגוון רחב של עיצובים. החברה פועלת בתחום מול מפעלי הייצור המקצועיים והגדולים בעולם לייצור חיפויים לקירות ומאפשרת לכם גישה לחומרי הגלם בטכנולוגיה הטובה ביותר בתחום.